ژیسکو

ژیسکو

ژیسکو

ژیسکو

کاهش درد واکسن در نوجوانان

کاهش درد واکسن در نوجوانان

صحبت در مورد نوجوانان در مورد موضوع مورد علاقه خود و یا گوش دادن به موسیقی در کاهش درد از واکسن بسیار موثر است. موانع موضعی می تواند درد را کاهش دهد.
کاهش درد در بزرگسالان را کاهش دهید

نفس عمیق و سستی عضلات باعث واکسیناسیون کمتری خواهد شد.
کاهش درد واکسن برای همه سنین

یک لحظه در طول تزریق عضله نفس خود را نگه دارید. تزریق واکسن باید سریع باشد. زمان تزریق دیگر، بیشتر درد است. اگر شما چندین واکسن تزریق کنید، تزریق یک واکسن دردناک تر تزریق کنید. این باعث کاهش درد کلیه می شود. pH و نام تجاری واکسن مهم هستند. واکسن اسیدی کمتر باعث درد کمتری میشود. اطمینان حاصل کنید که هر زمان در هنگام تزریق واکسن در هر سنی از پزشک خود بپرسید. برخی واکسن ها عوارض جانبی و مراقبت های خاص خود را دارند. هر یک از تکنیک های فوق تنها در کاهش محل واکسن موثر نیست. سعی کنید تمام مراقبت و توجه داشته باشید.
توصیه های بعد از واکسیناسیون

مرکز بهداشت را بلافاصله بعد از واکسیناسیون ترک نکنید. حداقل برای نیم ساعت در مرکز نگه دارید، تا زمانی که کودک شما به واکسن پاسخ دهد، به پزشک مراجعه کنید. نگران نباشید اگر تورم، قرمزی و کمر خفیف در محل تزریق در نوزاد وجود داشته باشد. این علائم در عرض چند روز ناپدید خواهند شد. هرگز کودک را تنها نگذارید تا درد ناشی از واکسن کم باشد. تب در نوزادان پس از واکسیناسیون نباید نادیده گرفته شود. استفاده از استامینوفن یا ایبوپروفن ممکن است برای کاهش تب و درد توصیه شود. کودک باید تشویق شود که اندام هایی که واکسن تزریق شده اند حرکت کند. این ممکن است در ابتدا دردناک باشد، اما با حرکت عضلانی، جذب بهتر دارو و درد کمتری ایجاد می شود. کودکان زیر 16 سال هرگز نباید واکسن آسپرین مصرف کنند.
توصیه هایی برای واکسیناسیون بزرگسالان

حداقل 48 ساعت پس از تزریق واکسن الکل مصرف نکنید. برخی داروهای تجویزی برای این بیماری ممکن است با تزریق واکسن به بدن واکنش نشان دهند. بنابراین قبل از دادن واکسن به داروهای مورد استفاده خود از پزشک خود بپرسید. برخی از واکسن باعث سرگیجه می شوند. بنابراین، پس از تزریق، آنها باید از فعالیت هایی مانند رانندگی و کار با دستگاه های سنگین و حساس اجتناب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.